BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, 12 August 2011

problem -,-

wahh!hari nie betol-betol ade banyak masalah.masalah itulah inilah.hu,macammacam.tadi kat sekolah adelah lia takpuas hati.untuk Anis Mastura binti Ahmad mulai sekunk aku dah takkan kacau hidup kau lagi.sebab?sebab kini kau ade dah ade teman baru yang bernama Izzati binti Mohammad Suhaimi.aku tanak ganggu.aku rase kau lebih suke kawan ngan budak baru dari aku.ouke fullstop.dah taknak citer pasal bende alah nie lagi.mungkin kau dah tak anggap aku kawan baek kau.takperr aku faham.pastu,masalah Anis ngan Iera.adoyai!lia cube nak selesaikan tapi masalahnye lia gadoh ngan dierr camne na selesaikan.lia tak boleh janji yea nak selesaikan hal korang.

pastu tadi lia reject Dayah.sorie yea Dayah takderr niat nak reject kau.cume aku geram.sanggop kau cakap kau datang sekolah sebab terpakse.sebab aku pakse kau kan.kau nak tau sebab ape aku pakse kau?sebab aku pakse kau.untuk tahun nie jea kite bersuke-rie.tahun depan kau ngan Myrah dah takderr sebab tulah buat mase nie aku nak kau sentiase datang sekolah biar kite tinggalkan kenangan manis dan pahit dekat SMKKP nie.memandangkan kau datang sekolah sebab terpakse.oukelah Dayah mulai sekunk kau buatlah dengan hidup kau.kalau kau rase-rase nak pergi sekolah pergi.kalau tak,jangan pergi.aku dah takkan pakse kau tok datang sekolah.hak kau!

Botak Botak Botak.sukelah aku bertekak ngan kau.sampai haus jadi nyee.lawan suare yea.HAHA ! good kau nie adoyai ! entahlah tak tau nak cakap camner..kau nie happening lah.aku suke nganjing kau.aku suke jerit kat telinge kau.sebab?kau suke layan otak aku balek.oke.aku takkan lupe kau kalau kau dah pindah sekali pon .. HAHA ~

balek tadi jalan ngan Faiq,Botak dan dotdotdotdot.lia dah bagitahu kat dierr yang lia nak pindah.tapi dierr tak bagi lia pindah.adoyai!keliru tawu.lia nak pindah pon sebab lia takderr kawan kat sini nanti.Myrah nak pindah,Dayah nak pindah.Anis dah dapat kawan baru.takpelah demi dierr,lia takkan pindah yea sayanggs