BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, 13 August 2011

serbe salah T_T

tadi lepas makan tolong ibu jap kat dapur.cian ibu sorang-sorang masak.kakak kerje dierr tengok tv lah.takde nyee nak tolong ibu.fikir penat dierr jea penat ibu tak kire pulak.ibu suroh lia kopek kerang tu.oke lah,lia bantu demi ibu.hm!dalam kopek kerang tu,teringatkan Kuala Lumpur,Dayah,pindah,rumah baru,mak Dayah,Tuan,kawan-kawan,keluarge.niat lia memang nak pindah.sebenarnye mase bantu-bantu ibu tu,lia nak bitau ibu yang lia nak tukar sekolah.tapi tak tercakap pon.tak tahu kenape.tengok ibu,tergese sini,tergese sane.kalau lia tinggalkan ibu,mesti ibu sorang-sorang buat kerje rumah.kakak pon tengok kepenatan dierrlah.aiyoo!!kalau ibu kasi pindah,lia akan cube berdikari kat sane.nanti bile balek sinie,lia boleh bantu ibu.ibu ibu ibu!lia memang nak pindah.tapi kalau lia tengok muke ibu,tak sampai suare lia nie nak bitau ibu.kalau lia pindah.Tuan mesti sedih.lia tak bolehlah tinggalkan Tuan.sebab lia dah sayanggs gilergiler kat Tuan.hm!pindah pindah pindah.tu jealah kerje lia.harap ibu lia tak kecewe ngan keputusan lia niee.