BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 10 August 2011

nothing to say.

hari nie,hari paleng terok dalam hidup lia.datang sekolah jumpe Anis Mastura.starting kami berlawak.berlawak,berlawak dan berlawak.tu jea kerje kite orang bile setiap kali jumpe.kalau tak berjumpe,ape lagi lia menghabeskan kredit semate-mate nak berlawak ngan dierr.HAHA ! so funny.actually,lia sebenarnye taknak citer pasal tu,lia nak citer pasal kat sekolah tadi.hu !Andyka Meera sayang lia yang pertama lia sayang dan lia kenal.dierr dah lupe lia.NOW ! dierr beralih sayang dierr ke Anis.rasa jealous pon ade.kenape cepat sangat kau tukar orang.kau gantikan posisi aku dengan orang lain.sedangkan aku tak penah tukar posisi kau kat orang lain.sumpah ! aku sayang kau.aku gembire tadi kau dah happy.kau tak bad mod macam semalam.ini semua Anis Mastura yang menceriakan hari-hari kau rite??sebab tu,kau amek dierr untuk jadi sayang kau.so kay..aku faham.aku tau aku tak dapat nak menceriakan hari kau seperti mane Anis menceriakan hari kau.hm !okey.better aku nak jujur kat korang yang aku jealous Anis dapat perhatian kat kelas.diri aku tersisih.stopped!lia cube hentikan cemburu lia nie.mungkin,waktu sekolah lia akan cube berjauhan dari Anis Mastura binti Ahmad.biarlah dierr dengan Andyka Meera.Hidayah Hamsan,Farah Ezan,Zizi Aziera.mungkin,aku dah taknak rapat ngan korang lagi.sebab..sorie tak boleh beritahu.hanye jadi rahsie .