BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 10 August 2011

apa benar ini takdir ??

apekah benar ini semua takdir??kite berpisah dengan care yang kurang kemesraan.kau dan aku,akhirnye bergaduh.kau dan aku kini bermusuhan..tak seperti dulu.adakah ini salah aku?atau ini takdir.Ya Allah..tolonglah buat kali nie jea kami berpisah dengan care baek.kalau dierr nak pergi jauh sekali pon,asalkan pertemuan terakhir aku dengan dierr adelah sebuah pelokkan.pelokkan yang sangat erat.dan sebuah pelokkan tu,aku takkan lupe sampai bile-bile.Ya Allah..kau tolong beritahu pade dierr yang aku sayang sangat kat dierr.susah untuk diri aku lepaskannye.walaupon,ini keputusannye untuk tinggalkan aku demi pelajaran.aku hormat keputusan dierr.tapi,aku tak rele nak berpisah care yang tidak menyerupakan seorang teman.aku taknak antare aku dan dierr bermusuhan.aku dah buang semua persengketaan yang sebelom-sebelom nie aku dan dierr lakukan.jujur,aku membetitahu pade kau yang aku terlalu menyanyangi kau,aku terlalu merindui saat-saat kite bersama.apekah kau lupe mase kite bersame??janganlah kau lupe.aku amat kecewe jikalau kau melupakan saat kite bersama.dan akhir kate dariku ini,aku takkan melupakan kau sampai bile-bile.jage diri kau baek-baek bile disekolah lain.