BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 5 August 2011

budakk gilerr..

aduh !!kau nie dah takderr keje lain ke selain ikott aku.kau tau tak aku dah separuh sabar ngan kau!keje kau tak habeshabes na ikot aku.perangai aku,apa yang aku ada,mesti kau kena ada jugakkan??kalau takderr nanti mulalah kau 'mereka cerita' yang merepek meraban tu kat aku.apesal kau takpuas hati ke ngan aku.aku ada akak angkat,ko sebok nak.merata-rata kau cari akak angkat kau.kau main pungut jea akak yang takderr asal usul tu.bile aku ade abang angkat pon kau jealous,padahal kau dah ade.lagi mao jealous.apesal abang angkat kau tu tak cukop handsome kea sampai kau na cari lagi.sampai nak usha abang angkat aku.takderr keje eah..bile aku ade boy terhuyung-hayang kau nak cari.jangan kau amekk boy aku sudah.memang aku 'nyakk' kau habeshabes..kalau kau nak cuba amek boy aku cuba-cubakanlah..memang aku reject kau habeshabes,peduli apa aku.gilerr punye pompan..