BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, 5 August 2011

L O V E

cinta wujud kea kat dalam dunia nie.hu,lia rasa tak kott..yang wujud hanye kasih sayang.sayang sayang sayang.hanya tu jea yang lia tau wujud kat zaman sekarang.zaman dulu-dulu tak taulah lia.kalau kite cinte kan seseorang tu pasti taknak lepaskan.peliklah nape kawan lia cakap yang dia cintakan budak tu tapi bila budak tu cakap nak tinggalkan dia,dia lepaskan eak?? itu bukan cinte namanyee.itu tandanya sayang,rite?? ye lhaa kalau kite lepaskan budak tu tandanya kitee sayang diakann??sebab kite taknak die merana bila couple ngan kite.HAHA..lia takpenah tipu yang kawan lia memang hipokrit.segala-galanyalah.jujor aku cakap kat kau kawan,kau tak penah nak kukuhkan hubungan korang bila ade masalah.yang boleh selesaikan masalah bagi kau 'putus'.senang seyh hidup kau.kau tu cakap putar belit,semua lelaki yang kau couple,kau akan kate kat aku yang 'aku cintakan dia'.wahwah !! hebat lakonan kau,aku suka.sebab tu lah aku tak penah nak percaya yang cinte itu wujud.kali nie, bile kau couple ngan budak tu,kau jangan cakap yang kau cintakan dia lak.gerenti die tinggalkan kau punyer.sekurang-kurangnya kau cakaplah kat aku yang kau sayang dierr.senang siked aku nak percaya.sorielah pada budak tu yang terbaca post nie,buat mase nie aku tak boleh nak percaya kat kau 100%.sebabnyee selama kite berkawan,kau selalu tipu aku.kau jangan fikir aku terlalu bodoh yea bile berkawan ngan kau.