BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, 6 August 2011

demam -.-

hello semua , tak taulah nape hari nie lia bole demam ? badan tak sehat jea nie selesema bagai. wahh !tak suke selsema berai je kot hidung, menyampah seyh. haihh -,- ape nak buat, dahlah bulan puase, boleh buat hal pulakk.tapi lia puase gak.tahan jea lhaa kan..bukannye susah sangat.lagi beberape jam jea nak bukee..hm !mungkin,lia banyak berfikir kodd sebab tu lhaa lia demam,pening dan bebagai-bagainye lhaa..terfikirkan kawan-kawan lia.kenapa masa untuk kite bersame terlalu singkat eak ?singkat sangat.seorang demi seorang nak tinggalkan lia.mule-mule lia dapat tau yang meera nak pindah.hm, terase kesunyian bile takderr meera.selang beberapa hari bila dapat tau yang meera nak pindah,dayah bagitahu kat lia pulak yang dierr nak pindah.hm,nanti rindu dengan suare dierr bile takderr dierr.dan beberapa hari lepas nie,lia dapat tau yang zizie nak pindah.terase kosong pulak hidup without her..dan pagi tadi,botakk bagitahu kat lia yang tahun depan dierr nak pindah kL yang tak berape nak megahh tu.kenapa ramai sangat nak pindah nie ?? naseb baek azlie bitau kat lia yang dierr tak jadi pindah.kalau tak,lia rase nak mati.kawan-kawan lia yang happening semua dah tinggalkan lia dan yang lain..kalau boleh korang tolong jangan pindah demi 2ke2 ..